جلسه ی امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مورد تعرفه‌ های تلفن و اینترنت به نتیجه‌ ای نرسیده است

تعیین تعرفه جدید تلفن ثابت و اینترنت باز هم بلا تکلیف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو ، محمود واعظی، وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه ی همایش سراسری مدیران روابط عمومی مجموعه ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی تعیین نرخ‌ های جدید تلفن ثابت و اینترنت گفته بود: «کارگروهی که در این زمینه فعال است، جلسات خود را به صورت مستمر ادامه می‌ دهد و موضوع نرخ‌ های جدید تلفن و اینترنت در جلسه ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، فردا (امروز) بحث و بررسی می‌ شود. در صورت به توافق رسیدن بر سر نرخ‌های جدید، خبر آن اعلام می‌ شود».

با این وجود ظاهراً جلسه ی امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مورد تعرفه‌ های تلفن و اینترنت به نتیجه‌ ای نرسیده است. تعیین نرخ‌ های جدید تلفن ثابت در دستور کار جلسه ی امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار داشت که ظاهراً به دلیل تأکید اعضای این کمیسیون بر عدم اعمال شوک ناگهانی به مشترکان مخابراتی کشور، به نتیجه ی نهایی نرسید.

تعدد آیتم‌ های پیشنهادی و بررسی آثار هر کدام بر درآمد های مخابرات و جو روانی جامعه، از جمله علل احتمالی به نتیجه نرسیدن این کمیسیون برای تعیین نرخ جدید تلفن ثابت و اینترنت در جلسه ی امروز هستند. آنگونه که از خبر ها بر می آید بحث کاهش تعرفه‌ های اینترنت و تعیین کف قیمت برای بسته‌ های دیتای موبایل نیز به علت کمبود وقت اساساً در جلسه مطرح نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.